Inte varmt, men nästan vår

Jag liksom många andra längtar säkerligen till våren. Våren har smugit sig på flera gånger under de senaste veckorna men varje gång har man blivit lika besviken. Som idag när jag vaknade och tittade ut genom fönstret, snö. Jag blev lika chokad som sisst. När jag såg att det var snö tappade jag lusten med att gå ut. Idag hade jag tänkt att ha på mig mina mockasiner som inte tål vatten och jag kände verkligen inte för att sätta på mig ett par vantar istället,haha. Men när jag slutade skolan idag var snön borta, ganska skönt får hoppas på att det inte kommer ny i natt bara.


Kommentarer
Postat av: Nora

SV: We will. Har mycket att göra nu, men snart kommer vi igång igen :)

2008-04-07 @ 22:33:20
URL: http://aife.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0