10 år av saknad.

10 år av saknad och snart är det 10 år till. Tiden har gått så fort, tiden har gått alldeles för fort. Mina minnen med dig bleks bort, även fast jag inte vill. Känslan av att vara älskad och av att vara din lilla prinsessa, jag vill vara din lilla prinsessa igen. Ibland undrar jag vad du tänkte, hann du tänka? Jag var så liten och du var så ung, varför hände detta dig? Jag kommer aldrig sluta drömma om att du ska komma tillbaka till mig och jag hoppas fortfarnade på det fast innerst inne vet jag att du är borta för alltid.

I december är det tio årsedan, i miss you!


Kommentarer
Postat av: majda

tjaa. de tightsen jag köpte idag är inte så jättefina men jag köpte ett par svarta med knappar på halens för någon vecka sedan, här får du en länk:

http://halens.se/ProductPage.aspx?mid=2335&pid=022419

jag rekomenderar verkligen att du köper de leggingsen! för 99 kronor är de dina och de är sjukt sköna. och alla tror att det är svarta byxor dessutom! (: så för 99 kr har du tights och byxor

2007-11-12 @ 19:26:35
URL: http://emmell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0