Puss


Skrev för ett tag sedan ett inlägg om varför jag inte tycker att barnbidraget ska vara inkomstprövat men när jag skulle ladda upp det så hände det något konstigt med blogg.se. Inlägget raderades. Inte så kul.  Men om jag ska dra det hela kort så tycker jag inte barnbidraget ska vara inkomstrprövat då det redan idag gynnar dem fattiga och det är höginkomsttagarna som betalar mest i skatt och därför borde dem också få ta del av barnbidraget. Orkar inte utveckla det mer än så just nu.

Helgen har varit helt okej, bättre än vanligt nästan. I fredags var jag med Rebecka & Louise vi skulle övat på vår dans vi skall visa upp i skolan, blev inte så. Vi  festade och det var ganska kul, tillskillnad från hur det brukar vara om man säger så. Resten av helgen har med varit soft orkar dock inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0