"Trend är något man följer. Stil är något man har"

Åkte till Göteborg förrut jag hade tänkt att vissa det jag skulle köpa här i bloggen,men köpte inget det känns ganska tråkigt då jag alltid brukar handla massor. Ska iallfall försöka dra in på shoppandet då jag vill köpa en ny  kamera(Canon eos 400 d) tror inte att det kommer gå så bra då jag nu vill köpa två par nya skor,en addidas hoddie,väskor och en massa annat. "Tren är något man fökjer. Stil är något man har" står på baksidan av veckans Klick jag håller verkligen med,det är colare och snyggare när folk vågar satsa på något som är mer eget våga sticka ut! (även fast jag inte alltid gör det) Men man ska alltid trivas i sina kläder blir så mycket snyggare då om man inte trivs i sin outfit kan även dom snyggaste kläderna bli fula. I dag kunde jag inte riktigt bestämma mig om jag skulle ha min jeansjacka(som jag tycker är jättesnygg) eller en skinnjacka men tillslut blev det  jeansjackan. Och redan efter att ha bloggat i någon dag så lägger jag upp ett osmikrande kort på ett osminkat jag, vetinte om det syns så jätte bra men under ena ögat har jag en blåtira också då är det inte så smikrande att vara osminkad men jag orkade inte bry mig idag,fast efter detta kortet la jag på lite mascara. Det var ett tag sedan jag sydde något nu känns som att det skulle vara kul fast jag behöver hitta snygga tyger.  Glà påsk !
Dagens outfit;

                        image9

Kommentarer
Postat av: ---

nämenåh. jag brukar tycka att jeansjackor är fula, men den du hade på dig var ju riktigt söt. vart är den ifrån?

2007-04-05 @ 21:37:54
Postat av: Jenny

Den kommer från Carlings,jag brukar själv tycka att jeansjackor är fula men denna trivs jag verkligen jättebra i!

2007-04-05 @ 21:50:00
Postat av: Eddie

Fint!

2007-04-05 @ 22:27:05
URL: http://morotskaka.blogg.se
Postat av: Sussi

vad fint! :)

2007-04-05 @ 23:07:44
URL: http://pusssuss.blogg.se
Postat av: emma

Snyggt:)

2007-04-06 @ 10:42:43
URL: http://mizzfrokenfraken.blogg.se
Postat av: Ella

Grymt snyggt! Jag diggar det, lalala!

2007-04-06 @ 22:45:01
URL: http://gylleneskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0