Jackor.

224455-10

Köpte en jacka i tisdags,har gått och dreglat efter en skinnjacka i ett år nu men nu när jag ska köpa en skinnjacka finns den inte kvar.  Otur kan man väl säga men sånt händer alltid mig. Så efter mycket om och men hade jag nästan bestämt mig att gå utan jacka denna vintern(prövade jackor hela måndagen) tillslut så var den bara där den skönaste jacka jag prövat. Det fick bli en jätte varm och gosig halvlång jacka från mango, ingen skinnjacka alltså men denna funkar bra den med och allra snyggast är den till tights. Först hittade jag en skitsnygg jacka från Camilla Norrback för 4000kr kändes lite för dyrt, men när jag prövade alla andra jackor så var ingen snygg för jag tänkte bara på den från Camilla Norrback men som tur var hittade jag en snygg och varm jacka för varm kunde man inte kalla den från Camilla Norrback. Men drägglar fortfarande efter den jackan så vem vet kanske köper en till jacka? men får hoppas på att jag inte gör det vill ju inte lägga en förmögenhet på jackor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0