Don`t hate on me.

Jag kommer att skriva om mig och mitt liv även mode(?)(kläder skor och annat då jag inte bryr mig så mkt om mode)och lite politik sen lite annat smått och gott, jag kan även säga att jag älskar att fotografera blir mestadels på mig själv hahaha men sparar till en ny kamera sen syr jag en del kläder själv när jag hittar tyg och så. Jag har som många andra just nu påsklov så de senaste dagarna har bestått av mestadels shopping och sen har jag även tagit det lungt,det är skönt att slippa plugga men jag måste ändå plugga till ett kommande matteprov så det får bli till helgen. I morrgon planerar jag att åka in till Göteborg men det är som sagt skärtorsdagen blev lite osäker på om affärerna jag skulle till har öppet imorrgon men får hoppas att dem har det!


Kommentarer
Postat av: Josefine

så roligt :)

2007-04-04 @ 17:31:50
URL: http://josfine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0